Direktlänk till inlägg 19 november 2007

Lambi...

Av Miss Smirnoff - 19 november 2007 09:05

Ja helgen har faktiskt varit ganska upplyftande... På många sätt!

Fredag kväll gick man o la sig hyfsat tidigt faktiskt, var så jävla trött i huve. Man blir de efter att man sitter o kollar på en dataskärm hela dagarna.

Men lördagen blev roligare, eller hur Jennifer?

Men hela fredagskvällen bestod egentligen av att sms:a Mickan som inte var i sitt sinnes fulla bruk precis. 

Så.... Mickan.....?? Hur gick de på fredagskvällen, du som var så sugen????? ;)


Johan gick till hans föräldrar för att kolla på hockey och fotboll så där blev man lämnad alldeles själv.

Men efter typ en kvart så kommer Erik instövlandes och frågar vart han ska parkera bilen, sedan kommer han in med en platta öl o planterar sig själv i soffan. Han har fixat skjuts till Ytterberg på kvällen, där det är byfest.

Har i alla fall fått reda på att Erik pratar väldigt mycket när han börjar bli lite påverkad... ;) Men de är bara roligt tycker jag!  


Efter nån timme kommer Jocke (nykter) o Jennifer. Efter ytterliggare nån timme kommer KK o Stefan o säger att skjutsen väntar på oss ute så då börjar alla o röra på sig. Klockan har nu blivit halv 12 o jag, Jocke o Jennifer börjar tvivla på om vi ska åka med till Ytterberg eller inte...

Vi bestämmer oss för att inte åka med, resten av folket åker. Precis innan dom åkte kommer Johan hem igen, o häller upp en whisky åt sig själv o Jennifer. Sedan satt vi o prata nåra timmar till om de ena o de andra. Jocke började komma in på Lambi toapapper, om att de är de värsta han vet, eftersom det bara kletar ut "det" över skinkerna... Haha, mer behöver vi inte gå in på tror jag.

Sen kom klockan att bli halv 2 o Jocke o Jennifer åkte hem till Sveg igen.


På söndagen va man upp o städa lite efter gårdagen. Hittade Erik's bilnycklar i köket, han hade tydligen lämnat dom där kvällen innan så han inte skulle tappa bort dom i Ytterberg.

Erik kom o hämtade dom o berättar om gårdagens strapatser i Ytterberg...


Ja, det var i stort sett min helg de, på kvällen så beställde vi hem mat från Centrum o satt o svulla i oss, men de va riktigt gott vill jag lova!


Nä, nu måste man ta o sätta igång med mina monitorer, vilket har utökat sig till; vitvaror, boxar, tv, it etc....

SUCK


Men får hoppas på att dagen rullar på, men vet inte om den kommer att bli lika rolig som dom flesta brukar vara, eftersom Olle verkar vara sjuk!


Men måste väl härda ut... Få väl bråka me Las då iställe! Fast de gör vi ju jämt ändå... ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss Smirnoff - 27 januari 2012 17:59

    Här är jaaag! Jag kan väl kanske medge att det varit lite bloggtorka ett tag. I sisådär 10 månader lite drygt. Men jag har bara inte orkat, inte konstigare än så. Ja vad har hänt dom här 10 månaderna då? Inte så där jättemycket faktiskt. Ta...

Av Miss Smirnoff - 17 mars 2011 17:41

Men det var väl ett himlans tjat på er tycker jag. Jag bloggar ju alltid jag      Nä, det var ett bra tag sen sist, hela 9 veckor och 3 dagar sedan. Typ nåt sånt iaf. Men jag är ju så busy nu för tiden vet ni så jag hinner inte med att blogga. ...

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 20:04

Ja, jag fick till slut ledigt de 2 sista timmarna och nu sitter man på busstorget och väntar på nästa buss som ska ta mig hem. Kruxet är att den inte går förrän 22.10 och jag kom hit 19.20. Så det kommer bli en lång väntan kan jag lova. Jag förstå...

Av Miss Smirnoff - 7 januari 2011 11:31

Jag längtar tills denna helg är över och jag har bilen ståendes i garaget. Jag kommer va helt slut på måndag när jag ska upp och jobba klockan 7, var så säker. Sitter på jobbet nu och räknar minuterna tills jag får gå hem. Ska till födelsedagsbar...

Av Miss Smirnoff - 31 december 2010 17:27

Men jo. Så sjöng jag den låten för ca 2 månader sedan. Jag kom inte riktigt ihåg hur den gick. Så var det med det...   Nu sitter man och bloggar hemma hos Jennifer B och väntar på att förrätten ska ställas fram. Nedan är kvällen meny:   Förrä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards