Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Miss Smirnoff - 1 augusti 2008 09:51

Fy fan, va lej jag blev när potten gick ut till en och samma vinnare... Som ÄVEN vann på 4:e raden. Så den personen gick hem och var 25.500 spänn rikare. Fuck!


Jag tror jag och Lämppa måste be gaygubbarna i bilen bredvid om ursäkt...? Som det såg ut på en utav dom så var han tvungen att hålla sina händer fast på ratten för att inte störtflyga ur sin bil, in i våran och sätta en bunt bingopennor i munnen på oss! Vi var ju inte speciellt tyst där ett tag.

När vi hade börjat att spela på dom vanliga brickorna igen (utroparen höll fortfarande på att rätta brickor), så visade jag Lämppa en ny fin grön duttpenna som var oanvänd. Jag skruvade av korken och till sin förvåning fick hon se att penndutten var VIT!


Lämppa: Är den genomskinlig??

Jag: Nä, men den är ju oanvänd....

Lämppa: Jaaaa...... Men hur får man ut färgen då???

Jag: Man duttar med den (tryckte mitt pekfinger mot dutten och lite grön färg trädde fram)

Lämppa: Give me that, I want to try!

(Hon satt där i sin lilla värld och tryckte med sitt finger mot dutten, medans jag som är uppmärksam på utroparen börjar dutta mina två första nummer)

Lämppa: (Tittar lite knepigt på mig och säger): HAR DU BÖRJAT??????!!!


HAHA, världens APGARV bryter ut, bredvid Lämppa står en Volvo parkerad med gaygubbarna i. Både mitt, Lämppas och gaygubbarnas fönster var nere, så man kunde ju höra det mesta man sa i bilarna....


Jaja, det var såå kul, sen skrattade vi typ i en halvtimme... Men sen kom Helena och la sig i så då vart de inge kul längre. Jävla skitunge! ;)


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards