Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Miss Smirnoff - 7 augusti 2008 14:51

Lämppa: Jag har ritat en bild åt dig.

Jag: En grisfis???????

Lämppa: Jaaa... Söt va??

Jag: Mmm...

Lämppa (Som skulle googla på griskulting, frågar): Va heter grisknull....???

Asgarv bryter ut!!!

Det hon hade tänkt sig att fråga var: Vad heter griskulting??


Efter typ 2 min...

Lars J (Tittar på Catta som har munnen vid sin kopp): Spyr du elle???

Catta: Jag fick kaffe i näsan!!!!


Ööömm, ja så kan man ju oxå göra...


Over & Out

Av Miss Smirnoff - 7 augusti 2008 09:54

"Har du börjat????!!"


Yes, det är bingo ikväll! ;)

Får väl hoppas att Lämppa "får" åka på bingo för sin lilla grrris... Hihi

Jag tycker inte han ska säga ett skit om att hon åker på bingo, om jag får säga min mening! Men men, dom håller ju på som om dom vore nykära... Usch, så vidrigt! ;) Skärp er och skaffa ett liv snälla nån... Haha


2 samtal på 2 timmar, oh naajs!


Igår beställde man grejer till Wii för 1720 kr från Gamereplay. En ny dosa (eftersom en har gått sönder, visserligen ska jag få den utbytt, men det kan vara bra att ha fler), en ny Nunchuk och 2 nya spel. Mario Kart med ratt och Sonic and the secret rings.

Får väl se hur det blir. Var bara Nunchuken som fanns i lager, resten var beställningsvara upp till 2 veckor. Men men, bara att ge sig till tåls. Nånting som jag inte är så speciellt bra på, men...


På lördag lär man ska åka till Vemhån och kolla på när Älvros spelar veteranfotboll hela dagen. Hoppas det blir bra väder, annars blir det väl att sitta i bilen och läsa eller nåt.


Bara 45 min till lunch, ska på banken igen för tredje gången den här veckan. Ganska bra gjort eftersom det är torsdag idag. Har ju fått ett Visa-kort som inte fungerar att aktivera. Får se om det är tillfixat idag.

Tur att man kan använda kortet iaf...


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards