Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Miss Smirnoff - 5 augusti 2008 09:50

Kollade på när Emil spelade Wii i förrgår... Var ju en upplevelse vill jag lova ;)

Sen spelade jag lite, eller lite o lite, de blev en timme. Kände att man var lite trött i armarna när man gick o la sig. Vaknade med världens träningsvärk i armarna. Skulle försöka spela lite till igår kväll, men kunde knappt hålla i kontrollen så... Det blev att brodera en stund först innan man la sig för att läsa vidare på min 900 sidiga bok. Har läst dom första 200. Suck!


Btw så har jag blivit kär... I Samsung SGH-i900 Omnia! Me want!!

Står ju att den inte ska komma ut förrän i oktober men jag tror att den kommer tidigare, man får hoppas iaf.

Kanske ska ta en rajd på prisjakt eller pricerunner...


Vann förresten inte ett skit på Hoddals-bingon heller. Ska fan sluta med de där snart, de tjänar man nog bäst på. Fast de har jag ju sagt flera gånger, lär aldrig hända eftersom jag tycker de är så kul.


Snart så är Gaspode's semester slut oxå, haha, skadeglädje är den enda sanna glädjen som alla vet! Är ju bara 2,5 vecka kvar! Dom kommer bara dra förbi.


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards