Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Miss Smirnoff - 8 augusti 2008 15:33

Var helt otrolig måste jag ju säga! Eller vad tycker ni Mickan, Cathizzz och Jessica??? Ganska trevligt om jag får säga det själv. Jessica stog ju för själva underhållningen då rå, även fast hon själv kanske inte visste detta faktum.


Jag frågade henne hur många brickor hon skulle ha, eftersom jag skulle handla åt henne så hon slapp göra det efter jobbet.

Jag sa att jag hade 3 av varje så då skulle ju inte hon vara sämre inte. Hon skulle oxå ha 3 stycken av varje helt enkelt.

Sagt och gjort, jag handlade 6 stycken av varje, "kassörskan" sa att det skulle bli 300-nånting, "för det brukar väl bli det sa hon??"

Jag säger: "Jag har ingen aning, jag har aldrig köpt sex förut!!!"

"Kassörskan" rodnar och säger: "Sånt där får ni inte prata om, jag som är gammal och tål inte sånt prat..." Och skrattar sedan.


Bra jobbat Sandra, men som alla vet som känner mig: Jag SKA försöka lära mig att tänka innan jag pratar. Istället för att lära sig prata innan man talar.


Ja iaf... Vi börjar att spela bingo och man hör utroparen säga: "Niklas 42, 4:a 2:a.

Man hör Jessica säga: 42, 42, 42, 42, 42, 42, 42!!!!!

Efter typ andra raden på väntbingon strular hon till det och hinner helt enkelt inte med och SLUTAR dutta.

Mickan: "Men dutta de du hinner med ändå, så kan jag ta en bricka och kolla av den med min!!"

Haha, så jävla roligt!

Efteråt hördes inget.... Jessica var tyst. Tror alla tänkte då: "Okey, Jessica hinner med..." ;)


Mycket mycket annat garv kom under kvällen kan jag ju lova!


Förresten så ska jag och Mickan till Hoddal på bingo ikväll och vinna storkovan. Undra hur många gånger man ska behöva va nära denna gång?


Over & Out

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards